GİRESUN-DOĞANKENT İLÇESİ-DOYMUŞ KÖYÜ KÜLTÜR,KALKINMA ve DAYANIŞMA DERNEĞİ 2011-2013 DÖNEMİ FAALİYET RAPORU

1. Dernek yönetimimiz göreve seçildiği Aralık-2011 döneminde 25/11/2011 tarihinde ilk toplantısını yaparak, asil üyeler arasında görev taksimatı yapmıştır. Buna göre, Tahsin Kabadayı başkanlığa, Arif Aydın başkan yardımcılığına, Mehmet Akbulut dernek sözcülüğüne, Zeki Şahin muhasipliğe ve Zeki Parlak da sekreterliğe seçilmişlerdir.
  2. Bütün yönetim kurulu üyelerine yetki belgesi çıkartılmış ve Avrupa yakasındaki üyelerimizle irtibat görevi Zeki Parlak’a verilmiştir.
  3. Üye kayıt defterimiz aşırı derecede tahrif olduğundan, yenilenmiştir.
  4. Genel Kurul kararı doğrultusunda 25.12.2011 tarihine kadar olan eski üye aidat borçları silinmiştir.
  5. 2011 ve 2012 yıllarına ait gelir gider beyannameleri zamanında aksatılmadan Dernekler Masası’na bildirilmiştir.
  6. Beykoz Belediyesi’nden otobüs sağlanarak; Çanakkale’ye bir sefer 2012, bir sefer de 2013 de olmak üzere 2 kez gezi yapılmıştır, gezi esnasında misafirlere bir öğün kahvaltı verilmiştir.
  7. Her yıl yapılan geleneksel piknik şölenlerimize görev dönemimizde de daha coşkulu şekilde devam edilmiş, her iki şölenimize de Beykoz Belediye Başkanı ve daha birçok önemli kişilerin katılımı sağlanmıştır.
  8. Derneğimizin devamlılığı ve gençlerimizin tanışıp kaynaşması için, bir kahvaltılı toplantı organize edilmiştir.
  9. Her iki piknik şölenimiz için sponsorlar bulunmuş, masraflar minimize edilmiş, çekiliş için çok çeşitli promosyonlar toplanarak gelir artırıcı önlemler alınmış ve çok olumlu sonuçlar elde edilmiştir.
  10. Derneğimiz adına Kavacık Ziraat Bankası’na bir hesap açılmış ve artı bakiyemizin likit fonda tutularak nemalanması sağlanmıştır.
  11. Dernek merkezimizin adresi ‘’ Çubuklu mahallesi Şehit Ramazan Akman Sokak no 16/2’’ olarak yenilenmiştir.
  12. Derneğimize ………….. adet yeni üye kaydedilmiş ve üye sayısını artıcı tanıtıcı faaliyetler sürdürülmüştür.
  13. Köyümüzün Hayta Düzü Mezarlığı’na kurucu başkanımız ve eski başkanlarımızdan Hacı Ali Tekin nezaretinde yapılan mescit ve lavobalar için bir miktar nakdi katkı sağlanmıştır.
  14. Düğün, nişan, asker uğurlama, hasta ziyaretleri, cenaze merasimleri ve diğer derneklerin davetlerine yönetim düzeyinde katılmaya özen gösterilmiştir.
  15. Bütün faaliyetlerimiz karar alınarak gerçekleştirilmiş ve görev süremiz boyunca 16 ana başlıklı 25 ara başlıklı karar alınmıştır. Görev dönemimizde bürokratik işlemlerin aksatılmadan sürdürülmesine azami ciddiyet gösterilmiştir.
  16. Geleciğin eğitimle daha güvenilir ve başarılı olacağı fikrinden hareket ederek, bundan sonraki faaliyetlerimizi ve maddi kazançlarımızı daha çok eğitim odaklı planlamaya karar verdik. Ancak görev süremizin sonuna geldiğimiz için, kazanç sağlamamıza rağmen henüz harcama yapamadık.
  17. Yaptıklarımızı asla yeterli görmüyor, keşke daha fazlasını ve daha iyisini yapabilseydik diyoruz. Çünkü mükemmellik sınır tanımaz.
  18. Göreve başladığımız ilk günden itibaren evini bize dernek merkezi olarak açan eski başkanlarımızdan ve yönetim kurulu yedek üyemiz, çok sevdiğimiz, her faaliyetimizde yanımızda olan Bahri Aydın’a özellikle teşekkür ediyoruz.

Aslında bütçe imkanları doğrultusunda merkezi bir mahalde bir yer kiralamak ve faaliyetlerimizi orada yapmak istedik. Bunun için de kararlar aldık. Ama uygun bir yer bulamadık. Kısmet bundan sonrasına. Bütün faaliyetlerimizde büyüğü ve küçüğü ile bizden desteğini esirgemeyen herkese teşekkür ediyor, derneğimizin sonsuza kadar daha faydalı faaliyetlerle varlığını sürdürmesini gönülden diliyoruz.